Rectum Umbrae Team

Witamy na forum teamu Rectum Umbrae zajmującym się produkcją gier rozgrywanych poprzez forum.

Ogłoszenie

Witam wszystkich na forum teamu Rectum Umbrae - zapraszam do oceny projektu "Miecz i krew"

#1 2008-04-22 21:28:50

Cienisty

Szef tUMb Team

Zarejestrowany: 2008-04-20
Posty: 14
Punktów :   

RODZAJE KART

W "Miecz i Krew" występują trzy typy kart (patrz dział wizualizacja -> subforum projekty kart)

1) Karta Eidona (karta potwora)
Podstawowa karta, używana w grze. Karty te występują w 7 kolorach odpowiadającym ich zywiołom (np. ogien - czerwona karta, woda - niebieska karta itp.)
Karta opisana jest przez szereg cech:
-> Statystyki: PZ (punkty zycia eidona), ATT (sila ataku eidona) oraz SZ (szybkośc Eidona: 1-9 poziom)
-> Cechy: Żywioł Eidona, Anty-żywioł Eidona (słabość Eidona), typ Eidona (np. bestia / smok itp)
-> Uzdolnienia: Różnorakie funkcje oparte na żywiołach (np. Eidon odbija atak ze swojego żywiołu)

2) Karta Ekwipunku
Esencja gry. Dzieli się na: "karty broni" oraz "karty pancerza".
Obie posiadają te same ocechowanie, z tą różnicą, że karty broni nastawione są na ranienie przeciwnika, natomiast karty pancerza na obronę własnych jednostek.
Karta ekwipunku opisana jest przez szereg cech (podobnie jak karta Eidona)
-> Modyfikator: Ujemna bądź dodatnia zmiana PZ/ATT/SZ u Eidona z potpiętego do karty
-> Cechy: Żywioł broni/pancerza
-> Moce duszy: (Każda broń/pancerz ma swoją duszę. Czasem można uwolnić jej moc wydobywając specjalne zdolności)
Aby sprawdzić owe moce, należy włączyć rozwinięcie karty (kliknąć na kartę, by ujrzeć jej opis). Moce opisane są przez:
- Akcja wywołana przez moc
- Typ odpalenia: moc aktywna, moc pasywna, samozapłon itp. (patrz temat zasady gry)
- Ilość potrzebnych dusz: (tutaj do opracowania - nie zagłębiajmy się)
- Szansa powodzenia: (wyrażona w "%". o maksymalnej wartości 90%)

3) Karty miejsca (karta pola)
Karty miejsca służa do wyznaczenia pola walki. Tutaj ważną rolę odgrywać będzie typ Eidona (patrz wyżej). Kartę użyć można będzie co np. 5 dni (5 tur) - do ustalenia.
Budowa karty miejsca:
-> Modyfikatory:- karta ta posiada 2 modyfikatory:
- dodatni (lewy-dolny róg): +ATT/PZ/SZ do wskazanych typów Eidonów
- ujemny (prawy-dolny róg): --ATT/PZ/SZ do wskazanych typów Eidonów
-> Typery: Rząd maksymalnie 3 typów Eidonów, na które wpływa dany modyfikator
-> Specjalne właściwości miejsca: "w trakcie opracowywania"

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.el-trans.pun.pl www.poko-gp.pun.pl www.tef.pun.pl www.architektura2008.pun.pl www.powerrangers.pun.pl